Vallning blev det i helgen, både träning av egna hundar inför tävlingarna i Arendal kommande helg, och kurshundar. My, Ramona och Michelle dök upp och Martins Sigge bodde hos oss över veckoslutet. AnnCarlotts Frost kom en sväng och visade fina grejer.










